onsdag 20 oktober 2010

Hurra!

Nu har jag gjort min sista dag i skolan! Vi började dagen med att opponera på en grupp som gjorde ett examensarbete till "3". Det var bra att få börja med opp och se hur det går till under redovisningen. Vi hade sedan vår ex.redovisning kl 13,30 och jag tycker det gick mycket bra; vi fick bra respons av vår opponentgrupp och Arla som vi gjorde vårt arbete för var väldigt nöjda! Vi fick både blommor och en mysig liten plyschkossa av dem :) Det var kul också att Arla kommer att använda en hel del av våra rekommendationer i deras marknadskommunikation framöver! Så ikväll har vi firat med lite rödvin och pasta.
Nästa fredag är det dags för diplomering och efter den kan jag kalla mig Affärsekonom :P

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis........

//Lillan