tisdag 19 oktober 2010

Long time...

Oj, vad dagarna gått fort! Vi kom i söndags em efter en skön helg i Mora. Albin har blivit så stor! Och det var kul att få se Jens och Maris nya hus, de har fått så fint!
Jag måste få säga att jag tycker de är så duktiga; för att slippa stämpla och gå utan arbete så jobbar Jens i Katrineholm. Han åker från Mora på söndag kväll och åker sen hem igen på torsdag kväll. Nu får han t om pendla från Katrineholm till Mantorp ( 11 mil enkel resa!) också men jag hoppas att det är övergående! Och Mari är hemma och tar hand om Albin, hämtar och lämnar på dagis och jobbar däremellan. Det finns så många arbetsovilliga, bidragstagande människor så detta tycker jag är värt massor med beröm och guldstjärnor!

Igår var jag på en anställningsintervju och idag ringde de och sa att det personalsökande företaget var intresserad av min profil, så jag ska träffa dem nästa vecka! Kul!
Men nu måste jag sätta igång med att "öva" inför vårt "elddop", examenspresentationen  imorgon. Vi ska börja dagen med att opponera på en grupp kl 9 och sedan så har vi vår redovisning kl 13.30. Det ska bli intressant att höra vad vår opponentgrupp har att säga om oss, och naturligtvis även vad ledningen har att säga. Vi borde iaf inte få göra någon tilläggsuppgift tycker jag ;/


Bilder ritade av förskolebarn till våra  bilagor

Inga kommentarer: