torsdag 21 oktober 2010

Adlibris..

Igår fick jag ett sms att jag hade en försändelse från Adlibris att hämta ut. Eftersom jag ibland kan glömma bort att jag beställt saker så är det inte så konstigt att det dyker upp ett paket, men från Adlibris har jag de senaste 2 åren nästan bara köpt skolböcker så jag blev minst sagt förbryllad! Idag, efter att jag varit i skolan och fått feedback på redovisningen så åkte jag till Tumba C och hämtade ut mitt paket. ...och då slog det mig att min syster sagt att jag skulle hålla utkik i brevlådan! Jodå, hon hade beställt en bok till mig som vi talat om och som hon precis läser, nämligen " Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann". Så nu ska jag lägga mig och läsa!


Imorgon ska jag till Arbetsförmedlingen och anmäla mig som arbetslös; känns lite konstigt! Men jag ska ju på en andra intervju på onsdag så jag hoppas att det inte blir så långvarigt.

1 kommentar:

Lillan sa...

Åh vad roligt att du fick något att fundera på, det var meningen =)