lördag 25 september 2010

Bortglömd, nästan...

Jag har nästan glömt bort att skriva i bloggen! Det har varit lite spridda saker att göra de senaste dagarna och så har jag förmodligen sovit dåligt för jag har varit helt slut redan kl 21!...men nu känns det bättre :)
Idag har det varit en "kalasdag" för Cornelia, först var hon på 4 årskalas hos Elsa. Egentligen skulle vi ha varit till Caesar också, han fyllde 4 år i veckan men hans mamma åkte på magsjuka så vi får ta det en annan dag. Däremot så var det ett till födelsedagsbarn som skulle uppvaktas, kusin Olivia har blivit 13 år så kl 17 var vi i Huddinge på middag.
Olivia fick bl.a en tröja av oss med min nya hobby: transfertryck som även nu finns till försäljning på HomePartyStore.se

(lite dålig mobilbild...)

Däremellan hann jag lägga ut ca 200 reklamblad i postlådorna i grannområdet samt träna lite på Crossen. Känns bra att få lite annat gjort än bara sitta framför datorn :)
Imorgon ska jag till Åkersberga och vara med på Stockholms Fotoklubbs styrelsemöte. Det blir första gången för mig som suppleant i klubben, har inte haft möjlighet att gå tidigare.

1 kommentar:

Anonym sa...

Lycka till med styrelsearbetet :)

/Lillan