onsdag 22 september 2010

gympadax

Idag var jag in och träffade min grupp ett tag, vi hade lite att reda ut. Sen åkte jag till Skärholmens C och lämnade 4 påsar med gamla kläder och det är alltid lika skönt när det blir tomt i "av-stjälpningshörnet" i tvättstugan :) Sen letade jag present till Caesar och Elsa. Jag köpte även en present till Kusin Olivia som snart fyller 13 år! Om jag hittade något till mig? Jo, på Panduro blir jag så inspirerad så jag köpte en armrem och lite tingel tangel och ska nu göra egna armband! Kul!
 På em var jag på mammografi, inte så jättemysigt ;) och sen var det dags för Cornelias barngymnastik. Sen var dagen nästan slut!

Vi hade förresten inget Internet och ingen telefon igår och det var först på em idag som det funkade igen. Som tur var så kunde jag använda "stickan" igår kväll för att iaf kunna kolla mailen....det är egentligen inte klokt vad man känner sig låst när man inte kan hålla sig uppdaterad :)

Inga kommentarer: