söndag 26 september 2010

Söndag kväll.. igen..

Imorgon är det en ny vecka igen och min Arlagrupp kommer hit.
Idag har jag varit i Åkersberga på Stockholms fotoklubbs styrelsemöte. Det var som jag nämnde igår första gången jag var med, det har inte passat tidigare men nu hoppas jag att det kommer bli oftare. Det är intressant att vara med och höra hur mycket det egentligen åligger en styrelse att fixa med. Som medlem förväntar man sig att det ska funka och med tanke på att det är sin fritid man som styrelsemedlem/suppleant erbjuder så skulle det vara bra om fler kunde engagera sig för att få en ännu bättre klubbverksamhet utan att bara sitta med armarna i kors och bli serverad...! Iaf så åkte jag hemifrån ca 12 och var hemma igen straxt efter 17 och då hade Kenneth fixat Flygande Jacob OCH , han & Cornelia hade bakat kanelbullar! Kenneth är en klippa på att baka stora, goda bullar!

1 kommentar:

Anonym sa...

Gott med bullar! En stjärna till Kenneth och Cornelia. Ja ideellt föreningsarbete borde belysas mer då det är en förutsättning för att verksamhet ska bli av. Förresten, ideellt arbete över huvudtaget är guld värt (och faktiskt roligt i rimlig mängd). Man gör nytta!

//Lillan