torsdag 5 augusti 2010

Min syster och jag...

Jag tror inte jag är typen som skulle kunna vara ledig hur mycket som helst! Nu har jag haft "sommarlov" sedan midsommar och nu får det vara nog. Skulle absolut inte kunna tänka mig att ligga på verandan i solstolen och slappa. Nä, den tiden har jag haft och är nöjd. Däremot ser jag fram emot att få åka till Rhodos med miljöombyte och All inclusive! :)
Väntar på att få lägga in fakturering i e-butiken och det hoppas jag ska vara klart denna vecka så jag kan börja marknadsföra mer nu när det börjar gå mot skolstart igen.
Imorgon kommer barnbarnet Albin. Jens arbetar under veckorna i Eskilstuna så de tar ner hans husvagn igen efter några veckors semester och passar på att komma förbi! Så på lördag om det blir fint väder så åker vi nog till Parken Zoo i E-tuna. Det är ju nästan på vägen hem till Mora för dem!
Nu är det dags att steka amerikanska pannkakor och till det hemgjord jordgubbssylt o grädde! En favorit:)

Här är två kort som vi tog för några veckor sedan när Lillan o familjen var på besök.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad tiden går fort....suck! Men det betyder att det går lika fort tills nästa gång vi ses :)

//Lillan

Birgitta sa...

Så sant som det är sagt! :)