lördag 12 juni 2010

HomeParty hos mig

Började förbereda igår em inför utförsäljningen idag och det tar längre tid än vad man tror. Jag höll på i ca 6 effektiva timmar bara med att hänga upp alla kläder...känns i benen. Halv två i natt var jag klar, sov några timmar och vaknade 07.15 av att det var storm! Vi som hade tänkt vara ute men det var bara att glömma. Istället gjorde vi en snabb ommöblering i kök och vardagsrum sen var det bara att lassa upp alla grejer på de lediga ytor som fanns. Prick kl 11 var jag klar och de kom även de första kunderna. Sen flöt det på ganska så bra. Jag trodde inte riktigt att människor skulle vilja gå hem till ngn de inte känner men det var inga problem. Totalt hade jag 13 betalande kunder ( av 13 möjliga iof ;) Men nu har vi även fått träffa grannar man inte ens visste man hade. Bra!


Jag passade på att ta några bilder när den "värsta" rusningen lagt sig :)
Nu ska jag bara fixa lite bokföring sen är det det vertikala läget framför tv´n som gäller.

Inga kommentarer: