söndag 13 juni 2010

Webshop?

Jag fick frågan för ett tag sedan av Kenneths lillebror Henrik om jag inte funderat på en webbshop. Det finns tydligen väldigt billiga (gratis) lösningar. Idag har jag kollat runt lite vad som finns och, jaa, jag kanske ska testa...! Det gäller bara att göra en riktig inventering och på ngt bra sätt göra en varulista som enkelt kan uppdateras. Vi får se vad som händer, men det skulle vara kul att testa!

Trots det fina vädret mitt på dagen så har jag mest varit inne. Fixat med bokföringen, torkat golv och gjort tackkort efter Annas student. Jag har även hunnit ner till centrum och köpt 2 par byxor till Cornelia. Hon sliter byxor på löpande band. De flesta av hennes byxor har hål på knäna och idag blev det även i baken på ett par ganska så nya tights. Tyvärr så har min lilla shop inte några kvar i hennes storlek :)
 

2 kommentarer:

Maria sa...

Webshop låter som en rolig ide! Då skulle jag kunna lägga upp annons på bloggen till sidan :)

Birgitta sa...

Tack Maria! Det vore toppen! :)
Jag återkommer när jag har bestämmt mig :)