fredag 11 juni 2010

Funderingar och reflektioner

Ofta när jag går till bussen så kommer det killar o tjejer i 8-10 års åldern farande på dessa sparkcyklar som blivit så poppis igen. Det jag har reagerat på är att de inte har hjälm! För det går ganska så fort nerför backarna...och skulle de ramla så är det minst samma skador de råkar ut för som med cykel. Hmmmmm, Cornelia kommer INTE att få utsätta sitt lilla huvud för såna saker!

I onsdags kväll satt jag i ca tre timmar och la in en massa smink annonser på ett Traderaprogram. Översättning från amerikanska och sen  in med egna produktbilder. Hur förbannad och besviken blev jag inte när programmet helt plötsligt slutade att fungera och allt raderades?! Mycket! Och det dummaste var att jag missat att spara emellanåt. Igår gjorde jag om hela proceduren och sparade filen efter varje inlägg. Man lär så länge man lever, sägs det! Här är några smakprov från Essie och Urban Decay:

Inga kommentarer: