onsdag 1 juni 2011

Ledigt!

Nu kommer några lediga dagar. Inte direkt sammanhängande men i allafall! Imorgon tänkte vi åka en sväng till Trosa. De har en återkommande aktivitet varje Kristi himmelsfärd som jag läste om i tidningen, nämligen en met-tävling. Jag tyckte det lät mysigt så är det inte dåligt väder så åker vi dit och fikar. Jag tänkte ta med kameran för att få lite bilder, det kan ju vara så att det blir ngn som jag kan skicka in till ngn tävling igen :)
På fredag jobbar jag och på kvällen möter jag upp Kenneth o Cornelia på Grönan, vi ska se September och Petter uppträda. Cornelia tror att hon kommer att få sjunga med September men jag hoppas hon inte blir besviken när vi bara får stå i publiken! ;)
Ledig lö-må, jobba tisdag och sedan vara ledig igen på onsdag då det är en aktivitet på dagis jag tänkte vara med på.

Vi var ju på Plantagen i lördags och köpte ett "vattenfall" bestående av 3 trätunnor, så här blev det! Nu saknas bara lite vattenväxter!

2 kommentarer:

Maria sa...

skönt med ledighet!

och det där vattenfallet blev tokfint verkligen :)

Birgitta sa...

Tack Maria! Nu porlar det skönt här hemma :)