söndag 29 maj 2011

En fm i Skärholmen..

I morse vaknade vi av att det spöregnade och bestämde oss för att åka till Skärholmens C. Jag skulle bl.a byta en klänning på Kappahl men först så "levererade" vi Cornelias lilla cykel som jag satte ut på Blocket igår kväll.
När vi kom in på Kappahl så frågade jag om klänningen fanns i enmindre storlek och det skulle den göra. Problemet var bara att det var så rörigt i butiken, kläder hängde kors och tvärs, låg i högar och t om provrummen var belamrade med kläder. Personalen hittade inte min klänning så jag lämnade tillbaka den som var för stor och fick pengarna i retur. Det blir till att handla i Tumba istället!
Men jag och Cornelia fick oss en god mjukglass och sedan for vi till Maxi och handlade. Det blev några extra kalorier eftersom det är Mors dag, kaffe och wienerbröd fikade vi på när vi kom hem.

Inga kommentarer: