onsdag 11 maj 2011

Viktklubben

Sådär, då har jag och Kenneth blivit medlemmar i Viktklubben. Nu vore det sjutton om vi inte ska tappa några kilo! Faktiskt första gången vi testar tillsammans och då borde det vara lättare när vi kan peppa varandra. Tillsammans skulle vi behöva gå ner en 15-20 kilo....vilken utmaning :), vi som gillar grillade kötträtter med pommes och olika såser och röror av olika slag i sällskap med två glas rött. Men vi får väl tänka på portionsstorlekarna istället.

Igår var jag på fotoklubbens månadsmöte, kul att höra alla mest prata foto! Vi har även varje gång ett klubbmästerskap med olika teman, denna gång var temat "doft" och hur man associerar till det. Nedanstående bilder hade jag med, en på Molly och en annan på mina parfymflaskor. På bilden med flaskorna hade jag lagt en cigarettfimp lite i skymundan och den skulle symbolisera "ormen i paradiset" . Det finns så mycket goda dofter men tyvärr så är det ofta den förstörs av cigarettstank!
Bilden på Molly blev en av de 14 utvalda bilderna (av ca 30-35 st)

Molly

Ormen i paradiset

2 kommentarer:

Maria sa...

Vad fin den första var!!
och den andra väldigt kreativ :)

Birgitta sa...

Tackar! :)
Och du hade en fin bild på fejjan idag ;)