tisdag 24 maj 2011

Hejhejhej...

Det var längesen jag skrev något här! Men jag har prioriterat andra saker på kvällar o helger. Exempelvis igår, då träffade jag 11 st från fotoklubben på Fotografiska på söder. Vi delade upp oss i två grupper och diskuterade några bilder som tre i min grupp hade tagit med sig. Kul! Jag är väl inte den i och för sig som diskuterar så mycket men ett inlägg då och då gör jag. Annars är det intressant att höra hur andra ser och tycker om om en bild. 
Malin och Anna-Lena har gått några kurser i bl.a digital bildhantering och jag blev sugen på att prova på att plugga lite lätt på distans. Nu är det ganska sent att söka in på högskola men jag hade tur och det fanns två intressanta kurser man fortfarande kunde söka till, nämligen: 
Digital fotografi och bildbehandling 7,5hp
Fotografi(A), Digital Stillbild A 7,5hp
 
Nu håller jag tummarna för att komma in på dem! 

1 kommentar:

Maria sa...

Åh vad roligt! Undra om inte jag ska söka så att jag har något mer att göra under mammaledigheten :)