torsdag 28 april 2011

Ny bil= ren bil....?

Vi har ju beställt en ny bil så den nuvarande måste säljas. Jag köpte för ca 2 månader sedan ett presentkort på Groupon på en bil-rekond men nu känns det som vi inte "tar" besväret att åka in till Stockholm för att få den handtvättad, det gör vi själva istället. Bilen måste ju vara fin om vi ska sälja den så kanske vi tar en städning på söndag. Nu ligger iaf presentkortet ute på Tradera för 1 kr....hoppas vi får igen lite av pengarna .)
Imorgon blir det att packa bilen full med prylar och annat vi inte behöver för nu börjar bakluckeloppissäsongen! (oj, vilket långt ord jag fick till). På lördag är det premiär på husmässan i Alby och jag har hittat en hel del som ska säljas. Nästa gång tar jag nog med mig lite nya barnkläder från HomePartyStore.se .

Inga kommentarer: