tisdag 11 januari 2011

Inga steg...

Det har inte blivit några steg räknade denna vecka eftersom jag tror att min räknare inte "räknar" rätt. Däremot så har jag hittat Kenneths som han använde för några år sedan men den måste ha nya batterier så de får inhandlas så snart jag kommer till en affär.
Ikväll är Kenneth på derby, Djurgården-AIK, jag hoppas att det är lugnt denna gång så han inte hamnar mellan några huliganer! Jag hämtade Cornelia på dagis och sen var vi till måleributiken och hittade en enkel, snygg tapet som ska vara som fondvägg i nya gästrummet. Tyvärr så räckte inte den vita färgen ikväll så det blir till att köpa en liten burk till och fortsätta måla imorgon.  
I söndags när Kenneth skulle demontera eluttagen i Annas rum så satte han sig på golvet och sa: -Nu får vi se om jag får en (el)kyss! Då svarade Cornelia: -Det får du! och sen gick hon fram till K och gav en stor puss på munnen! :)

Inga kommentarer: