torsdag 16 december 2010

Snösnösnö..

Idag har det blåst och snöat! Inte den roligaste kombinationen men jag tycker ändå att det är ganska så mysigt :) Vit snö som lyser upp och så länge det inte blir plusgrader så håller den sig vit också! Jag tog på mig min täckkjol (rekommenderat bra köp!) och en stor halsduk och sen var det bara att bege sig ut i morse. Kom till jobbet ca 08,20 vilket är en bra tid, ingen stress utan jag kan i lugn o ro sätta på datorn och hämta lite kaffe. Jaa, det är så skönt att åter vara i arbetslivet :)
Cornelia har ju fått lite längre dagar, hon är nästan 10 h på dagis men det verkar fungera bra. Hon är förståss ganska så lättsövd på kvällarna men hon sover också hela nätterna i sin egna säng. Det bekymrade henne lite igår morse för när jag väckte henne så sa hon: -jag lovade ju att komma till er i natt men jag hann inte! Gullunge!
Bild tagen förra året. Det kanske blir lika mycket snö i år ;)

Inga kommentarer: