måndag 27 december 2010

Choglad...

Då var julen slut för i år och jag har som vanligt ätit måttligt med julmat men  mängder av godis och CHOKLAD! Och på jobbet står det pepparkaksburkar och godislådor både här och där.

Igår var vi till Skärholmens C och jag trodde jag skulle kunna hitta en varm och skön vinterjacka men de är förstås inte med på mellandagsrean så det fick bli en till fullpris. En dunparkas från Everest, vit och fin var den igår, idag finns där redan en liten fläck av rosa läppstift! Men den var så skön i morse, jag tog t om en liten extra promenad till en busskur längre ner mot centrum. Tänkte faktisk försöka göra det hela denna vecka eftersom Kenneth jobbar hemifrån och både hämtar och lämnar på dagis. Det blir ca 25 min promenad till bussen och det behövs nog ;)
Nu ska vi se på Wallander som K spelade in igår!

Inga kommentarer: