torsdag 11 november 2010

Girlpower!..

...Nästan! :) Blev uppringd av en rekryterare idag på ett jobb jag sökte för länge sedan och har trott att den redan var tillsatt men det var den inte. Det är samma typ av jobb som det jag ska på intervju till på tisdag, så vi får se. Dvs, det är inom vagnpark på finansbolag och det är väl passande för mig efter 11 år i bilbranschen :)
Ska iaf och träffa rekryteraren imorgon kl 10 och tycker han att min profil fortfarande stämmer då så hoppas jag på att få träffa Företaget.
Idag fortsatte jag och Lieanne med att sy hennes bänkdraperi och hon tog med sig lunch och bjöd på: Tomatsoppa och hembakat, varmt bröd. Så gott! På kvällskvisten kom Henrik o Camilla med barnen. De hade beställt en vinteroverall till Vilma så då kom de förbi och hämtade den och tog en fika.

Inga kommentarer: