onsdag 10 november 2010

28/11!

Nu har jag bokat lokal för min lagerutförsäljning. Den kommer att vara söndagen den 28/11 i Folkets Hus i Tumba, så nu gäller det att få ut information så snabbt och billigt som möjligt! Jag hoppas att det mesta kommer att säljas och fram tills dess så ska jag försöka att förbereda kläderna genom att redan nu stoppa i en galge och prismärka med färgkoder. Av tidigare erfarenhet så vet jag att bara "hängning" av kläderna tar jättemycket tid.

Sen har jag ätit lunch med Jenny A i ett nyrenoverat och utbyggt Sollentuna C! Det har verkligen blivit ett lyft för Sollentuna! :) Tyvärr var plånboken tom så det blev ingen shopping men en god sushi-lunch och en latte på Waynes Coffee. Sen bar det av till dagis för att hämta C och vidare till barngymnastiken. Sen var dagen nästan slut!

Inga kommentarer: