tisdag 14 september 2010

Storm ute...

Tusan vad det blåser idag! Har varit ute i området idag och lagt i reklamblad i postlådor. Sen gick jag in till Lieanne en stund, det var ett tag sedan vi sågs och vi tog en liten "uppdatering" om vad som händer/hänt! :)
Jag ska iaf åka in till stan ikväll, det är dags för höstens första möte i fotoklubben jag är medlem i; Stockholms fotoklubb. Det brukar alltid vara  intressanta föredrag eller annan information på dessa möten och det är kul att komma ut också.
Efter en vecka med viktväktarmat har jag faktiskt gått ner 2 kg, det är bra! Jag kan inte påstå att det är någon större uppoffring eftersom det finns så många enkla och goda recept att hålla sig till. Men så snart sötsuget försöker bryta in så får jag väl ställa mig en extra gång på crosstrainern :)
Cornelia på väg till dagis i morse!

2 kommentarer:

Lillan sa...

Har du köpt en crosstrainer?

//Lillan

Birgitta sa...

Javisst, hittade en fin på Blocket! :)