onsdag 15 september 2010

Onsdag..15/9


Har varit på skolan idag, från kl 13,30 till ca 18,00. Vi håller förståss på med ex.arbetet och har idag gjort en sammanställning av det frågeformuläret vi mailade ut förra vecka. Fick även en halvtimme med vår handledare.
Innan jag åkte till skolan gick jag till Scandinavian Photo på Kungsholmen, där jag köpte min kamera i vintras. Det finns en inställning som gör att man "låsa" ljusmätningen för att inte få så mörka bilder vid t ex motljus. Jag hade det på min förra kamera och det funkar så bra! Igår kväll efter det att jag kom hem från fotoklubbens månadsmöte så försökte jag själv ställa in den men jag gav upp efter en timme. Att en manual kan vara så tråkigt svår att förstå! Eller så är jag bara dum ;) Nu funkar det iaf!

C på Rhodos -10
Cornelia har börjat på barngymnastiken igen, Kenneth hämtade henne från dagis och sen var det full fart! Men inte var hon så speciellt mycket tröttare inte, hon kom inte i säng förrän kl 20.

Inga kommentarer: