lördag 17 juli 2010

Nybyggare..

Igår hann jag inte skriva något här. Vi kom hem vid 16 tiden och då är det som vanligt när man varit borta att det ska packas upp och tvättmaskinen fyllas. Kenneth fixade middagen, lax med potatissallad och en röra med rökta räkor och lite parmaskinka vi hade i kylen. Till det ett gott vitt vin "Leth".
Sen var det bara att börja produktfotografera för att kunna lägga in lite fler varor i butiken. Så klockan blev väl 23.30 innan jag stängde av datorn.

Men idag ska jag inte sitta så mycket här utan vi ska åka och handla för det är lördag= lördagsgodis! och lite gott att lägga på grillen. I eftermiddag kommer farfar Bosse hit med lite varor han har hjälpt mig med att hämta. Det besöket ser Cornelia fram emot!

Bilden till höger är på ett bi jag upptäckte flög ut och in genom det öppna fönstret häromdagen. Och den lilla krabaten höll som bäst på att bygga bo i ett av hålen i bokhyllan! Ni ser biet som irrar omkring och letar men jag har satt en tejp över det nedre hålet och på så sätt satt stopp för vidare byggnationer :)

Inga kommentarer: