onsdag 16 juni 2010

Ugly Duck!

Idag har jag hämtat lite nya kläder, bla av ett danskt märke som heter Ugly Duck. Jag tycker de har så snygga och tuffa barnkläder! Tyvärr var det förmodligen inget (storleksmässigt) som Cornelia kunde ha. Hon har 104 och det fanns klänningar i 98, 116 och 122... så kan det vara! Nu ska jag fotografera dem och försöka lägga upp ett någorlunda smart system så jag kan hålla koll på vilka märken och storlekar som finns kvar.

 

Till middag så överraskade jag Cornelia med att köpa pizza (sallad till mig) och som vanligt fick hon en klubba av pizzabagaren. Sen satt vi ute och åt, mysigt! Efter det planterade vi en nyinköpt rabarberplanta och några rader med morotsfrön. Och det börjar mogna smultron ute i rabatten. De har spridit sig som bara den men det gör inget. Förra året fanns det bär under lång tid. Inga mängder men iaf!

Inga kommentarer: