fredag 18 juni 2010

På g...

Vad? jo, min nya webbhandel. Nu har jag fått en butik upplagd och aktiverad. Nu är det i stort sett bara för mig att börja "inreda". Tyvärr så har jag inte lyckats logga in som administratör än så nu sitter jag och väntar på att  Jonas (han som har webbhotellet/e-handelsfirman) ska ringa och förklara. Igår fick jag lära mig att "peka" betyder att lägga över från ett webbhotell till ett annat.
Nu gäller det bara att komma på ett bra namn som har att göra med fynd genom HomeParty fast på nätet... Förslag önskas!

Idag hade vi sista redovisningen och på måndag är det sista tentan, sen är det INGA mer lektioner eller tentor! Det enda vi har kvar är examensarbetet som iof inte är ett litet grupprojekt på 15 sidor som tidigare utan ett stort och skarpt projekt på 30 sidor. Men det ska redovisas först den 20/10 så först ska jag ha lite sommarlov. Sådär 2-3 veckor iaf! ;)


Nä, nu måste jag försöka få tag på datakillen innan det blir försent.

Inga kommentarer: