söndag 25 april 2010

Vilken helg!

Sen i onsdags har det varit upp-packning, prismärkning och sortering av kläder och annat! Igår kväll när jag sorterade ut (försökte) och packa det som jag ska ta med till Camilla idag, så fattade jag hur mycket jag har! Det var ingen lek att försöka ta med "en del" bara eftersom det är så mycket fina kläder och det ska ju passa både till tjej och kille...så nu är vår "stora" bil fullpackad med påsar och förvaringskassar. Tur vi har en bil som sväljer mycket! Och sen får vi hålla tummarna för att inte solen tar och minimerar antalet HomePartydeltagare!
När jag åker till Camilla så åker Henrik och barnen till oss. Cornelia och Max kommer så bra överens numera, värre var det när de var små :) Så C, Max och Filippa får leka i eftermiddag, det blir kul! Och bröderna B får sitta i solen och njuta (även om jag påpekat att krattan vill vädras) ;)

Inga kommentarer: