torsdag 22 april 2010

Inköp= sen kväll

Igår hämtade jag det hittills största inköpet i Åkersberga. Bilen var verkligen fullpackad med påsar. Eftersom vi skulle träffas i projektgruppen så fick jag först åka till skolan och sen var jag hemma kl 17. Min snälla, gulliga, hjälpsamma och tålmodiga man fixade med middag så det var bara för mig att sätta igång med att packa upp, inventarieanteckna och lägga på hög....det tog 10 timmar! Var klar kl 03...men oj vad tiden går fort när man har kul! :)  Nu ska jag så smått börja med att kolla priser på nätet och prismärka och då räcker inte 10 h men jag får ta det allt eftersom. Varor har jag tills på söndag när jag ska hem till Camilla på mitt första HomeParty.

Cornelias koppor börjar iaf att avta nu så det kanske finns en chans att hon kan gå på gympa på lördag, hoppas det iaf!

Inga kommentarer: