måndag 15 mars 2010

Super Mario..

Har suttit framför datorn hela dagen känns det som men inte åstadkommit så mycket vettigt vad gäller mitt skolarbete. Motivationen tryter och jag börjar riktigt längta efter att jobba och tjäna pengar! Är ganska trött på det lilla bidraget som kommer in på kontot den 25e varje månad i form av studiebidrag och LÅN.... Men så undrar jag vad jag kommer att hitta för jobb i höst, är inte så säker på att jag vill sitta på kontor. Mitt kall är nog ändå försäljning, kanske därför det varit mitt yrke de senaste ...20 åren...
Nu har jag köpt på mig ett konkurslager och tänkte ha en lite försäljning hemma! Massor av fina barnkläder, leksaker, skötväskor mm..mm. Men mer om det senare.
Nu ska jag nog ta och gå upp och spela Wii med Kenneth. Super Mario Bros är för himla beroendeframkallande :)

Inga kommentarer: