torsdag 5 maj 2011

Jobbjobb..

Idag har jag varit på ett kundmöte med en av mina nya storkunder. De har ca 350 bilar administrerade av oss och det var riktigt kul att få komma ut och träffa kunden! Även om det är ganska så mycket admin på dem och lite "krångel", dvs förare som inte riktigt följer policyn, men det får vi styra upp! Jag märker iaf att det är mycket jobb för jag får lov att prioritera bland alla mail som kommer in och det är jag inte så van vid ;)
Ikväll satt  jag kvar i 2 timmar för att få lite av pappershögarna att minska men då har jag lite att ta ut om jag måste gå lite tidigare ngn dag. Tyvärr så är det inte ovanligt att man får sitta kvar ngn dag/vecka för att hinna med. Men så länge det funkar hemma så är det ok.
Nu ska vi se sista delen av serien "Kennedy"!

Påsken 2011

Inga kommentarer: