torsdag 7 april 2011

En Forrd, kanske..?!

Visst blåste det idag! Först tyckte jag bara det såg ut att vara lite lagom men sen tog det i! Jag trodde flaggstängerna skulle välta på Essingen ;) Men tyvärr så blev tågen hindrade av ett nedfallet träd och det var inte lätt att ta sig hem, Cornelia fick bli hämtad av grannen. Tack, Jonassons! Men vid 18.30 så var vi hemma och då for vi direkt till Södertälje och Ford"butiken". Det har kommit en helt ny Ford Focus och det är ju dags för oss att börja fundera på om vi ska byta bil i sommar. Nu har ju jag tillbringat många och ibland långa timmar och dagar i bilhallar men det var faktiskt kul att titta på bil "som kund"! Vi får se om vi blir nybilsägare igen för den nya Focus var riktigt snygg!
Förresten, i morse på väg till dagis så sa Cornelia: "Mamma, jag tycker du kör bra, i alla fall när du svänger åt ett håll..." Då slog det mig att på väg till dagis så gör man mest högersvängar, 5 st mot 2 till vänster .)

Inga kommentarer: