tisdag 8 mars 2011

Island...

...snart kommer vi! Ja, på torsdag bär det av till Island med Lieanne och Vanessa. Det ska bli så kul! Efter jobbet idag var jag och köpte en ny resväska. Vi har en men den är så enormt stor, en riktig familjeväska men vi behöver en lite mindre också. Det finns en liten affär i centrum där de säljer väskor och skor till låga priser, 200 kr fick jag ge och det tror jag var ett bra pris... Så imorgon är det bara att börja packa ihop, jag vet på ett ungefär vad som behövs: varm tröja och underställ och lite annat som kan vara skönt att ha på sig på den två timmar långa ridturen vi ska göra på lördag! När jag nyss tittade på YR.NO så skulle det komma lite snö på lördag...
Det ska bli lite konstigt att åka ifrån Kenneth o Cornelia, jag har inte varit ifrån de båda samtidigt så länge men dagarna kommer nog att gå fort!

Inga kommentarer: