torsdag 6 januari 2011

Mina steg..

Nu har jag fina, auberginefärgade naglar efter en liten tur in till Kungsholmen! På väg hem så började det snöa och nu verkligen vräker det ner...jag tog bilen eftersom jag missade tåget med 2 minuter. Klantigt men det är bekvämt att åka bil eftersom det inte är så mycket trafik och ganska så lätt att en sådan här dag få tag på parkering. Men, det blir inte så många steg att rapportera i 10.000 meters-klubben jag gick med i den 13/12. Jag har varit lite dålig på att fylla i och kolla av min stegräknare men nu har jag blivit "utmanad" av Lillan och det kanske kan inspirera lite mer! Det gäller bara att komma ihåg det varje kväll :) Tyvärr så tror jag att min räknare är en glädjemätare för jag kommer ganska så lätt upp till 10.000 steg/dag så jag kanske ska ta och mäta mitt steg ordentligt. Det går att följa mina steg till vänster i min blogg!

Snart kommer Maria o Anna hit och hälsar på. De ska fira Kenneth lite i förskott eftersom de båda arbetar på lördag när han eg. fyller år.

Inga kommentarer: