fredag 31 december 2010

Nytt år snart...

Alla dessa förväntningar många har inför ett nytt år har jag nog aldrig upplevt! Jag känner nog mer att åren går i varandra och att man (läs jag) får ta vara på den närmsta tiden först och göra något bra av den. Nyårslöften struntar jag också i; kanske för att jag tycker man ska hålla det man lovar annars kan det lika gärna vara! Så, nu är det nyårsafton (och de närmaste veckorna får man hålla tungan rätt i mun och byta ut en nolla till en etta, det är ju lätt att skriva fel i början ;)  Kl 15 kommer Lieanne och Mattias hit med barnen och vi fixar lite god mat och dricker en god champagne och avslutar 2010 ute i badtunnan med alla grannars fyrverkerier som underhållning! Det kallas att ta vara på den närmsta tiden om man frågar mig :)

Gott nytt år till alla!

Inga kommentarer: