måndag 15 november 2010

Måndag...måndag...

Då var det måndag igen, men jag tycker dagarna går i varandra så halva dagen har jag haft tisdag... Var på Arbetsförmedlingen och ska få en jobbcoach. Det verkar bra, för i mitt fall behöver jag hjälp med att veta vilka typer av jobb jag ska söka. Imorgon ska jag på en jobbintervju på en av storbankerna, jag återkommer om vilken en annan dag. Det är iaf på deras vagnparksavdelning och det skulle passa mig bra! På fm har jag också ett möte, tillsammans med Jenny A. Vi ska träffa Nyföretagarcentrum här i Botkyrka och diskutera om vår affärsidé. Det skulle vara kul om vi kunde sätta de planerna i verket för idén är riktigt bra! Återkommer i ämnet senare.
När vi var i Mora för 4 veckor sedan så togs denna bild på mig, Albin och Cornelia. Inte den bästa bilden men, men..
Förresten, har du sett att jag har en liten undersökning på höger sida? Medverka gärna!

Inga kommentarer: