måndag 25 oktober 2010

Vikten framför allt?!

Vi tog lite sovmorgon i morse, jag väckte Cornelia ca 8,30 och sen var vi på dagis straxt före 10. En ganska så skön måndag morgon! Vid lunchtid tog jag tåget in till Centralen och åt lunch med Kenneth för att kl 13,30 befinna mig på Beauty & Spa centre. Det är en privatskola för hudvård & spa och det är så skönt att komma dit, fina lokaler och klassisk musik på låg volym! Mmmm, gott för själen :) Ansiktsbehandling och frans- och brynfärgning, en perfekt födelsedagspresent av min kära man.
Sen tog jag tjuren vid hornen och anmälde mig hos Viktväktarna igen. Jag hoppade av i våras efter att ha gått ner sisådär en 8-9 kilo, skolarbetet tog sin tid och motivationen sinade. Nu ska jag ta det lite lugnare och inte försöka gå ner för mycket på en gång :) men till våren hoppas jag att målet är nått!

1 kommentar:

Lillan sa...

Nja...mår inte själen bra då spelar nog inte vikten någon roll.