söndag 31 oktober 2010

Söndag

Så var det söndag! Igår var jag ganska trött (men inte sliten;) efter en helkväll ute med min klasskamrater. Fredagen började med diplomering kl 14 och sedan lite mingel på skolan. Efter det var vi 7 st som gick på en pub och tog en öl. Vår grupp, förutom Camilla åkte sedan vidare till Vapiano och åt en väldigt god pastamiddag med vitt vin till. Jag kan verkligen rekommendera den restaurangen, dels på grund av den goda maten men de har också ett helt eget upplägg med beställning och servering av maten! Innan vi gick vidare till Philip på Ö-malm så slank vi in på Diplomat och tog ytterligare ett glas vin. Lite mer mingel med klasskamraterna och sedan iväg till Café Opera, ett ställe jag redan för 10 år sedan tyckte var jättetråkigt men vi hade iaf kul i klassen! :) Glömde totalt bort att sista pendeln går vid 01 så det blev att ta nattbussen och jag kom väl hem vid 04,30.... Nu kommer det nog att dröja flera år tills jag går ut igen :p

"Arlakossorna" på Vapiano: Louise, jag och Ulrika.

Inga kommentarer: