torsdag 28 oktober 2010

Snart färdig!

Sitter och undrar vad jag ska skriva på bloggen idag..men det finns ju egentligen massor! Jag började dagen med att köa utanför Babyland, de sålde ut bilbarnstolar för halva priset och Cornelia behöver en som är lite stadigare nu när hon blivit "så stor". Sen blev jag bjuden på god lunch hos Lieanne. Sen bar det av ner till Centrum, jag behövde lite nytt till Diplomeringen imorgon och sen till dagis. Hem och fixa middag och nu ska jag göra lite bokföring; hur ska jag hinna ha ett jobb också? ;)
Var förresten på en intervju igår och det verkade vara ett väldigt trevligt litet företag. De skulle bestämma sig denna vecka så nu håller jag tummarna för att de väljer mig! Imorgon är det iaf sista dagen på IHM och vi ska få våra diplom, sen blir det till att fira (light för mig).

Inga kommentarer: