tisdag 12 oktober 2010

Feber...

Sådär, då har jag läst in mig på rapporten som vi ska opponera på nästa vecka. Vi kommer att sitta både onsdag och torsdag med att skriva ner vad vi kommit fram till. Det gäller att vi får till det bra eftersom det blir betygssatt! Så, nu har jag förberett K på att det kommer att bli 2 sena dagar för mig.
Cornelia följde med mig till skolan idag på eftermiddagen, vi hade en kort föreläsning om hur vi ska gå tillväga med opponeringen. C hade fullt upp med att rita på en av tavlorna och hon sa inte ett knyst, precis som vi hade kommit överens om! Duktig tjej! När vi satt i bilen på väg hem sa hon att hon hade ont i huvudet och när vi tog tempen före middagen hade hon 38,9....så i morgon bitti skjutsar jag henne till farmor. Hon kommer nog bli ledsen när hon inte får gå på gympan men vi får väl kompensera med något annat istället.
Nu ska jag återgå till opponentrapporten!

Inga kommentarer: