onsdag 11 augusti 2010

Tröttsamt!

Jag blir så trött ibland, tex när jag inte får svar! Nu har jag sökt min "hyresvärd" för e-butiken hela veckan...mail, mobilen, sms, och mail igen. Ingen reaktion! Vad håller han på med? Jag trodde han hade ngt vinstintresse i sitt lilla företag och då kanske man ska kunna ha en dialog med sina kunder. Att försöka få till en kommunikation är som att kasta in en boll i ett mörkt rum och sen vänta och se om bollen kommer i retur. :( Varför jag måste ha tag på honom? Jag kan inte själv installera den faktureringsmodul som jag omgående vill börja använda (och som jag har beställt och börjat betala för).
Idag har jag kollat om det finns ngt annat alternativ, tex byta till en annan plattform och leverantör och det går men kommer att bli ett himla stort jobb när alla varor ska flyttas över. Så jag antar att jag får vänta , men händer inget denna vecka så är det byte som gäller!
Sådär! Jag tror jag ska läsa lite i min bok, om hur man styr om sina tankar till att bara tänka positivt! Jaa, det skulle behövas ;)

2 kommentarer:

Lillan sa...

Ibland är det skönt att få ur sig skiten, så kan man gå vidare sen :-)

Jag har också rensat i mitt samvete idag (du vet vaed jag menar :#

//Lillan

Birgitta sa...

Det låter bra! ¤