onsdag 25 augusti 2010

Idag sov vi till 09,45! Snacka om familjen Trötter :) Men jag höll på vid datorn till 03 inatt så t om jag sov länge. Sen blev det sen frukost, lunch vid 14,30 och middag  20,30... Mellan detta var vi och handlade, bakade muffins samt att jag var på ett informationsmöte på Nyföretagarcentrum i Flemmingsberg. Det var bra även om informationen var ganska så basic men nu har jag fått en kod så jag via internet kan boka ett möte med en handledare (eller vad de nu kallar sig)... det får bli efter semester, för det drar ihop sig till SEMESTER! Rhodos! Det ska bli så skönt, jag ska inte fundera på vare sig skola eller webbshop, bara vara med K o C!
I morgon är det dags för redovisning och opponering i skolan och det ska bli spännande att höra vad våra opponenter har att säga om vårt arbete så här långt.

Inga kommentarer: