måndag 2 augusti 2010

Filmtajm!

Jag har tidigare lovat Cornelia att titta med henne på filmen "Prinsessan och grodan". Hon har iof sett den 3-4 gånger tidigare men idag slog vi oss ner i soffan och började titta. C var väl inte direkt jätteintresserad och gick till sitt rum efter 45 minuter. Då hade jag i stort sett somnat. Jag tyckte filmen var ganska så långtråkig men för att kunna ge en helhetsbild av vad jag tycker så lär jag se fortsättningen ngn annan dag. Disneyfilmer brukar jag gilla annars men det kanske inte var "rätt" dag för mig :)
Nåväl, vi åkte till Bauhaus direkt efter lunch och köpte tätningslister till tvättstugedörren så slipper vi tejpa igen den när det blir kallare ;) Och jag köpte även en hög glasvas till min vattenväxt som håller på att bli 1,5 meter.

Prinsessan och grodan

2 kommentarer:

Anna Pettersson sa...

jag sommnade också ;) och Elin tyckte den var väldigt lååång. Mamma inte någon sån där lång film igen.
ANna

Birgitta sa...

Hahaha...nä, mer underhållande filmer vill vi nog ha! :)