söndag 22 augusti 2010

Bråda dagar!

Ja så var det söndag kväll igen! Igår var det 65-års uppvaktning hos Kenneths mamma GunBritt. Idag har jag varit på bakluckeloppis och sålt lite gamla grejer. Även lite nytt från shopen blev sålt! När jag kom hem vid 15.30 så kom Henrik o Camilla med barnen. Jag frågade nämligen om Filippa, 5 år, ville agera lite fotomodell idag och det var inga problem :) Hon är jätteduktig att stå framför kameran så nu har jag lite fler produktbilder att lägga ut. Även lillebror Max ställde upp på en "fotning"... Cornelia däremot vill hellre hjälpa till bakom kameran så....vad ska det bli av henne? Ngt med foto kanske :)
Nu ska jag sätta igång och försöka få till en egenbyggd (nästan) ny shop. Har hyrt in mig på ett webbhotell i USA efter ett tips från svärmors sambo,Tommy.

Inga kommentarer: