tisdag 20 juli 2010

Ny banner!

Efter att vi kom hem från badet fick jag för mig att göra en ny banner till bloggen. Jag har fått bra vägledning av Maria som är fena på detta! Tack Maria!
Nu håller jag för fullt på med att lägga in varor i webbshopen (ovanligt? nej...) eftersom jag tänkt ta lite "ledigt" när syster Lillan med familj kommer imorgon och stannar några dagar. Vi tänkte gå på Gröna Lund på torsdag eller fredag. Alla barnen och KennethB gillar att åka karuseller så då har de att göra en stund. Själv kan jag tänka mig en god glass och ett glas rosé...men, jo, jag vill gärna åka Häxan! Den gillar jag! Kanske får med mig Lillan?
Nu har K precis tvättat bilen både på insidan och utsidan. C ville så gärna hjälpa till så hon fixade golvmattorna. Efter det tog hon och tvättade sin cykel.
Nu ska jag återgå till "jobbet"!

1 kommentar:

Lillan sa...

Ja, häxan låter ju som något i min stil, men...nej är den värre än kärlekstunneln så avstår jag nog! Ska ta mig en funderare om jag över huvud taget tänker tala om för Kenneth att Kenneth tvättat bilen, har precis (kanske) övertalat honom att det inte behövs inför stockholmsresan ;-)

//Lillan