torsdag 1 juli 2010

Mulet kan vara bra...

Idag har vi mest varit inne. På fm gick vi till lekparken en sväng men efter 10 minuter ville C gå hem igen. Hon tyckte nog det var tråkigt utan några kompisar att leka med och mamma är väl inte den roligaste..;)
Väl hemma så fick jag huvudvärk som ett brev på posten, dagar med mulet väder påverkar mig ganska så mycket har jag märkt. Cornelia gick upp till övervåningen och var tyst! i nästan 45 minuter (nästan rekord för henne) så jag gick upp och kollade: hon hade bunkrat upp med böcker och satt skönt tillbakalutad i vår säng. Då la jag mig bredvid och hon hade högläsning en stund.
Sen åkte vi till Ica och handlade lite och jag köpte en mjölmix till ett solrosbröd som vi bakade när vi kom hem. Gott!
I morgon blir det jordgubbsplockning!

Inga kommentarer: