tisdag 13 juli 2010

Hettan fortsätter!

Jaha, då har det varit ännu en het dag! Jag har mest varit inomhus eller i skuggan. Gillar när det är sol men nu är det lite för mycket :) Är det så här det känns att komma i klimakteriet? Svettig och kladdig hela tiden...Jaja det visar sig!
Cornelia har iaf badat mycket i sin lilla pool idag och även fått med sig Anna (18 år), det blev trångt men roligt!
Och ikväll medan jag packade ihop inför vår Malmöresa så tittade C, Anna och Kenneth på Prinsessan och grodan, den verkade bra för C satt still i stort sett hela filmen. Jag ska också se den ngn dag, hoppas jag får sällskap :)
Ev så kommer lillasyster och familj hit nästa vecka och då tänkte vi ta en båttur till Birka eller ngn av skärgårdsbåtarna. Så med tanke på de planerna så hoppas jag att vädret håller i sig!
Nu är det iaf till att sova för imorgon bär det av till Malmö och en liten sväng till Köpenhamn.

Här kommer en bild på barnbarnet Albin som jag tog i helgen:

Inga kommentarer: