onsdag 28 juli 2010

Grillmiddag i Salem

Vi blev bjudna på grillmiddag ikväll hos Kenneth gamla kompis Peter. Jag har bara träffat honom en gång men både han och hans (nya) särbo Ulrika var jättetrevliga. Cornelia blev genast "kompis" med den 12 åriga sonen och hans nästan jämnåriga kusin, men jag undrar hur kul de tyckte det vara att få en 3,5 åring att underhålla :) Men hon tyckte i allafall att de var toppen!
Tidigare idag gick jag och C till stora lekparken där Ceasar och Sebastian också var. Det blev några timmar i det varma vädret. På em planterade jag om några blommor som höll på att krypa ur de gamla krukorna, det är inte klokt vad rötter kan göra!
Nu är det dags att sova så får vi se vad vi hittar på imorgon. Jag ska iaf börja leta lite info om mitt ex.arbete på Arla....

Inga kommentarer: