söndag 20 juni 2010

Tack Pia!

Det kom några bra förslag på min uppmaning att komma med bra förslag på namn på min kommande e-handel. Både jag och Kenneth tyckte att Pias förslag "HomePartyStore" var bra så det namnet blir det. Jag har redan fixat en logo och den är nästan identisk med min "HomeParty i Tumba" logo. Förhoppningsvis så kan jag komma igång redan före midsommar, det vore kul men jag är långt ifrån kvar med att lägga in alla varor. det kommer att ta tid :)
Igår satt jag och pluggade inför tentan (sista) som är imorgon, men bara fram till 15 för sen var det tv och bröllop som gällde. Jag satt som klistrad (nästan) till 18 tiden då vi åt middag och sen fortsatte festen framför tvn till straxt efter 00.30. Det var verkligen ett vackert bröllop och talet som D höll var fantastiskt. Det var nog inte många i Svedala som trodde han kunde hålla tal så bra!
Nu är det söndag och idag är det tentaplugg fram till ca 18 sen ska jag och Lieanne åka till Rönninge och få lite fot/spabehandling. Skönt!

Inga kommentarer: