söndag 6 juni 2010

Söndag kväll..

..igen. Idag har vi haft en skön dag med picknick i Hågelbyparken. Efter det så åkte vi och köpte brädor för att kunna bygga en plattform till sandfiltret (till badtunnan). Till middag lax och dillstuvad potatis. Sen var det bara att fortsätta med min engelska redovisning men nu är jag klar! Hurra! Hoppas den duger och att det tar de 5 minuter det måste för att få godkänt.
Jag har lagt in en reklamfilm om Kom. Späck som hade premiär i fredags. Jag har en statistroll som krim.polis på trailern ser man mig en kort stund, sittandes på skrivbordet vid en "genomgång". Jag var med under fem roliga dagar i oktober -09 och det ska bli kul att få se resultatet. Att få vara med och se hur det går till att spela in en film är verkligen att rekommendera! Bli medlem på Statist.se och sök de roller som finns. Alltid lär man sig något! :)
Nu är det iaf dags att sova! Gonatt...

Inga kommentarer: