onsdag 30 juni 2010

Presentshopping!

På fm idag har jag storstädat undervåningen, dvs kök, vardagsrum, kontor, hall, badrum....och tvättat några fönster på insidan. Utsidan tar jag en annan dag :)
Nu ska vi äta lunch och sen åker jag och Cornelia och handlar. Vi ska bl.a köpa en present till mitt lilla barnbarn Albin som fyller 2 år nästa vecka. Sen vill C ha en  rockring...det har hon pratat om hur länge som helst. Klart tjejen ska få en rockring! Och jag skulle behöva en baddräkt, men vi får se.

Cornelia har fått min spindelfobi men i morse var det en liten spindel på hennes leksak och hon, djurvännen, tyckte den var så söt så hon sa att det var en myra, ingen spindel! Tänk vad bra det vore om man kunde intala sig att det man är rädd för är något annat? Det vore bra!
Nu är det lunch!
Albin i dec -09

Inga kommentarer: