söndag 27 juni 2010

Midsommarhelgen

Nu har 2010 års midsommar varit. På midsommarafton var vi hemma hos Claes o Jenny med familj. Även Jennys syster Johanna m familj var där samt Henrik och Camilla, Filippa o Vilma. God mat och dans runt stången.
Igår, på midsommardagen åkte jag iväg på ett fotouppdrag till Flen ( ja, eller utanför) Camillas syster Jessica skulle gifta sig och hon frågade i våras om jag ville fotografera deras vigsel. Det var en fin ceremoni och jag hade första parkett :) snett bakom prästen. Det blev många bra bilder och jag hoppas brudparet kommer att bli nöjda. Efter vigseln åkte vi till ett slott och där blev det bilder vid brudskålen och sen några porträttbilder på bara de två. När jag har fixat och levererat bilderna så kommer jag att lägga upp några för allmän beskådan på Flickr. Men ett smakprov kan jag bjuda på, det är taget när slöjan råkar blåsa av!



Och sen kunde jag inte låta bli att ta en bild till Kenneth på en av tjejernas ben... :)

Inga kommentarer: